Thursday, January 14, 2010

pencarian kwn² lama..

skrg ni mmg tgh musim mencari kwn² lama kot..sana sini aku tgk semua org tgh mengrefresh kepala otak mengingati kwn masing²...termasuk lah aku..

cth gambar di sebelah..ni gambar tahun 1993..waktu tu aku darjah 6...waktu tu aku on of pakai tudung..ish..ish..apa lah nak jadi kat aku ni..dulu lah..aku bergambar dengan nazatul shima...ntah mana orangnye skrg pun aku tak tau..yelah zaman aku dulu mana ade enset...pastu..skolah rendah aku dulu..sek keb si-rusa..rata² terdiri daripada anak² askar..so tak mustahil lah kami asyik berpindah randah...

kalau dulu ade enset..mesti tak terputus hubungan terus..at-least dpt contact sorang pun jadilah...skrg ni pun kira beruntung sebab ade internet...pastu ade facebook,friendster,myspace...kalau tak ade...aku rasa tak jumpa jugak aku ngan member² lama aku ni..kalau jumpa tgh jalan pun..mmg aku tak kenal..sebab masing² muka berubah terus...

aku ni pulak...kalau ikut kawan mmg dah terlebih..mana taknya..sekolah rendah aje..ade 4 buah sekolah..tadika sampai darjah 2 stgh..sekolah dekat sek keb lapangan terbang sungai petani kedah...darjah 2 stgh sampai akhir darjah 3 aku sekolah dekat melaka..sek keb lendu..(aku dok kg aku sendiri kat lendu coz bapak aku kena posting sabah) dari darjah 4 sampai darjah 5 stgh aku sekolah dekat kluang johor..sek keb kg seri tengah..masa kt sekolah ni aku rasa paling best..tak tau nape aku seronok sgt sekolah kat sini..sebab tu bila ayah aku kena posting negeri sembilan aku menangis tak hengat...darjah 5 stgh sampai darjah 6 aku sekolah dekat sek. keb si-rusa port dickson.....

ermmm..sekolah rendah je sampai 4 buah sekolah..tu belum sekolah menengah lg..
sebenarnye best je sekolah banyak..coz..aku dapat ramai kawan..dapat byk pengalaman...bermacam² peristiwa sedih..gembira...tapi yg pasti...setiap sekolah yg aku pergi..aku akan pastikan yg diri aku ini.. meninggalkan sesuatu perkara yg blh orang ingat aku..tak kira lah peristiwa baik atau pun tak baik..hehehehhe