Tuesday, October 4, 2011

perampas

kau perampas kebahagian hidup ku..ko perampas segalanya...ahhahahah..ckp belakang blh la..cuba ckp depan²..puii...tak berani punye....Ini bukan soal berani atau tak ..ini soal hati...soal hati kite tak blh nak main²..dia bukan nye bola yang boleh di sepak kesana kemari..

Cinta....

cinta,kadang² dengan cinta org boleh tersenyum sepanjang hari..tapi dengan cinta juga org blh menangis sepanjang hari..kenapa cinta begitu kuat penangannya?sebab cinta melibatkan hati..bila dah melibatkan hati..tu yang wujudnya perampas..

"aku mana tau yg aku akan sayangkan dia sampai begitu sekali..aku ingat nak berkongsi kesedihan dengan dia saje,tak terniat pun nak jatuh cinta dengan dia"...itu kata² orang yang tak ada hati..

"tak kira,abang kena gak pisah kan dia" kata isteri..."oklah demi sayang,abang sanggup tinggalkan dia" kata suami...ingat cinta blh hilang dengan kata² itu je ke..ingat si isteri tu bodoh ke?

Aku tak tau kenapa aku bukak topik ni...cuma aku terpikir betapa hebatnya penangan cinta..cinta kepada manusia akan mati.tapi cinta pada Allah,buat selamanya...

--berilah hidayah kepada ku Ya Allah...--

No comments: