Tuesday, January 8, 2013

memori terimbas kembali

salah aku gak...yg gi gatal usha2 pesbuk dia sape suruh..kan dah terimbas kembali sume cite2 lama...Adesss camner ni...dah teremosi dah ni...
pandang sini nampak dia...pandang sana pun nampak dia...berdosa dah aku kalau mcm gini kelakunya...
kalau nk diingatkan sebenarnya takde pun kenangan yg istimewa sgt yg blh aku ingat2 pun,cuma cebisan-cebisan memori antara aku dgn dia.sebagai manusia aku x blh nk buang terus memori tu begitu saja sebab takde sebab aku nk buat begitu.
apesal tetiba aku  bukak lak story lama ni..ishh...perkara lama yg sudah berlalu biarkan jelah ianya berlalu..yg ada skrg ni yg perlu dijaga..jadikan pengalaman lalu sebagai pedoman di hari akan mendatang..ingat tu eny..
Doa ku agar si dia sentiasa bahagia dgn apa yg dia ada skrg..yes i know u're happy now..i'm happy for u too.

No comments: