Friday, July 10, 2009

sabtu yg malas

ntah mengapa sudah sekian kalinya...baru hari ini hati aku terbuka untuk membuat blog sendiri..mungkin dah jemu membaca blog orang lain barangkali...ntah la..hanya tuhan yang tahu....
pagi ini..dengan sedikit kemalasan aku membawa kereta dengan kadar yang perlahan sekali..tak terkira rasanya bape kali orang menghon aku..arghh...hati aku..orag bukan tahu..sekali-sekala aku kena lah jaga menjaga perasaan sendiri.
aku sampai di opis cepat 15 minit...kalau aku bawak laju,sampai lambat..kalau aku bawak slow..punya lah awal aku sampai..ni lah namanya permainan minda..opis aku ni pun satu...tutup je lah opis kalau hari sabtu..ingat aku tak jeles ke tgk org2 gomen yang hanya bekerja 5 hari seminggu??sabtu2 begini lah kalau aku nak bawak anak2 berjalan ke..cuci mata ke...adess...adess...bising2 aku pun...hampir 7 tahun gak aku mengerah dan mencurah keringat serta idea...(idea lah sangat)
Sebenarnya hari ni aku bukannya ada kerja sangat..kerja Penang ..aku dah siap kan semalam..siap compile sekali...nak start buat Klang ari ni..terasa mcm malas..kejap lagu kul 11.30 aku nak gerak balik...ari ni Awin kawin..sempat rasanya aku sampai ke PD sebelum kul 2..alah..kalau lambat pun apa salahnya..janji aku datang..Nasib baik aku sempa beli hadiah semalam..kalau tak segan gak gi umah dengan tangan kosong..
Awin...kawin juga akhirnye ko yer..apa2 pun aku sebagai sahabat sentiasa mendoakan hanya yang terbaik buat ko..

No comments: