Wednesday, July 29, 2009

yeah...awin kawin



awin...member sekelas..serumah..sebilik...

sabtu 11 julai 2009..sesungguhnya pasti menjadi tarikh yg paling istimewa buat awin .Terjalinya satu ikatan antara cucu Adam dan Hawa.Aku sebagai sahabat tumpang merasa kebahagian yang pernah aku rasai dahulu hinggalah sekarang.

apa pun sedih gak coz member serumah yang lain tak dpt datang..yelah..tak dapat nak berkongsi kegembiraan bersama.masa belajar dulu..selalu gak kami berangan-angan ..."agak-agak..aku kawin ngan sape ek"tu ayat Leen qoop..."agak-agak aku kawin ngan sani nanti mcm mana majlis nye yer." hehehhe..tu ayat aku lah tu..

yang pasti nye...bergelar sahaja isteri... wujud lah satu episod baru dalam hidup kita..semoga aku dan yang lain dapat menjalan kan tanggung jawab sebagai isteri dengan baik sekali..itulah yang sering aku doakan selepas saja bersolat.Melihatkan keadaan ku semasa bujang..pasti orang tak menyangka yang aku ni dulu seorang yg panas baran..kuat merajuk..kuat memberontak..dan bermacam-macam lg perangai buruk..

Sejak bergelar isteri..sejak mengetahui yg tanggungjawab ku semakin berat..aku jadi takut.....takut aku tak mampu untuk menggalas tanggungjawab dengan baik..Nak kata aku berubah..tak juga..aku tetap aku..mcm mana suami ku dapat menerima aku semasa bujangnya..begitu lah dia harus menerima qada'dan qadar yg aku tetap aku.Aku tak mampu menjadi orang lain...

1 comment:

Khairi Mohd said...

nget btollah ko. ada pun kat sini