Tuesday, April 26, 2011

jem..oh jem...

Hari ni depan pasar borong jem yang amat luar biasa..ntah ape yang terjadi aku pun tak tau..kuar aje simpang dari umah dah nampak kereta berderet..abiss...mmg nahas lah kalau aku gi keje ari ni ikut hihgway..so ,nak tak nak..aku pun guna alternatif lain..ikut puncak jalil ..kuar ikut giant kinrara..nasib baik tak berapa nak banyak kereta..pas tu aku lalu ikut flat bukit jalil,kuar dekat AFC ..pun nasib baik tak jem..akhir sekali kuar dekat kesas...8.10, sampai aku kat bandar baru seri petaling.Park aje keta, terus lepas nafas..renggang2 kaki yg dah start nak kebas..Maklumle..aku kan baru pas pantang..sikit sebanyak orang kata bentan tu ade lg.. Nak buat mcm mana..dok di kl ni..perempuan nak tak nak kena sama susah dengan lelaki.kalau suami isteri tu satu jalan tempat kerja ,tak ape lah..kalau mcm aku ni,sorang bangi dan aku kat seri petaling payah lah kalau nak berantar berjemput..nak2 time masuk kerja sama..lg lah susah..

No comments: