Monday, December 10, 2012

jaga hati..makan hati

Dalam hidup ini,kalau kita terlalu sayangkan sgt seseorang pun payah jugak..sebab apa,sebab kite terlalu nak jaga hatinya,dirinya,sume2 ttg dirinya..kdg2 sampai rasa terbeban pulak..bukan itu saje,sampai kena kutuk lah oleh member2 opis si dia tu..Arghhh..ada aku peduli?? nak kutuk,nak perli,ade aku kesah? aku bukan buat benda tak elok..aku cuma buat apa yg aku rasa perlu untuk aku dan org yang aku sayang..walaupun kdg2 aku rasa terpaksa..

Aku sering tertanya2 adakah cukup apa yg dah aku beri selama ini?kalau cukup mengapakah begini akhirnya?tapi..kalau tak cukup,apa yg perlu aku tambah???kdg2 pening bila memikirkan sume ini..
nak aku buat apa lagi? nak aku jadi mcm mana lagi? aku ni manusia biasa aje..diri aku 10 tahun lepas dgn skrg sama aje..

kalau ini pengakhirannya,aku redha..

2 comments:

kadok said...

maksudnya?

eny said...

ntah lah kadok wei..