Sunday, November 25, 2012

jamuan akhir tahun Mapinformation

First time buat jamuan akhir tahun..selalunya kami buat jamuan hari raya...tapi disebabkan tahun ni lepas raya kami bz dgn persiapan nak pergi jakarta,so kami takde masa nak buat jamuan raya..so jamuan tu digantikan dengan jamuan akhir tahun..itupun sebab permintaan yang teramat tinggi..
 
Kami siap meeting sebulan sebelum tarikh kejadian..siap bg tugas masing2..siapa buat ini,siapa masak ini..Jumaat 23 hb 11,aku n the gang pergi ke NSk jalan kuchai lama...beratus gak lah abis kat situ..





Udah la beli mewakili banyak tuan..pening gak lah nak mengasingkan...yelah senang masa balik opis nanti..kali ni kami mmg buat sume sendiri..yg tempah hanya sate dan kuih muih sahaja..yg lain sume mapinfo's staff yg buat yer..


 
 
 
yang ni sebahagian daripada desert..sedap kan..ha..sape nak tempah buleh..takde hal punye..yang pasti semua buat sendiri..
 
 
 
 
 
 
ada trifle,rojak,manggo crepe,kuih muih,sandwich...sedap kan..mmg sedap..aku tak tipu..
tak sangka staf Mapinfo ni,bukan saje pandai melukis,memasak pandai,jaga anak pandai(buat yg dah kawin lah),pendek kata sume pandai lah..
 
 
 
 
Ni lagi...ada bihun singapore,ayam goreng celop tepung,ada rendang,ada spagheti,ada sate...ada nasi himpit..perghhh...byk kan menu.sume wat sendiri kecuali sate aje..
satu lagi,siap skirtting lagi tu kami hias tempat makan ni..yelah ,alang2 buat,biarlah ikhlas kan..
 
 
 
Nilah sebahagian daripada org kuat..(sebenarnya yg sempat aku tangkap gambar derang)..sume nampak muka penat kan...mana taknya awal pagi dah bangun..nak masak lah katakan..
mana nak handle anak lg,masak lg...
 
 
sampai kat sini aje aku sempat tangkap gambar..pastu aku sebok mkn dan bersembang..aku dah lupa nak tangkap gambar..so cerita aku pun tamat lah sampai kat sini aje ek..kesimpulan cerita,makanan byk berlebih sebab staff tak ramai..makanan byk..tapi takpe,pada kami yg dah bekeluarga,tak yah dah masak tuk ari tu coz kami tapau bawak balik sume makanan..
 
 
 


1 comment:

Ikin... said...

syabas beteh!! boleh buat lg.. tp mungkin minimize size menu je la kan..