Sunday, May 8, 2011

buku cerita.....



Sempena hari ibu semalam,aku telah menghadiahkan mak aku 3 buah buku cerita. Minggu lepas kan ade pameran buku kat pwtc, so,3 buah terus aku beli..sumenya karya Ramli Awang Mursyid..(idola aku)..Salah satu buku yang aku beli bertajuk 9 nyawa..

smlm masa kat kg,aku sempat membacanya..9 nyawa..sebuah cerita yang tak terlalu berat,dan tak terlalu
ringan.tapi aku membacanya dengan penuh tawadu'..hehheheh..jalan cerita yang menarik, penyambungan cerita dari satu babak ke satu babak amat berhati2.penuh dengan pengajaran..dan satu ending yang betul2 buat aku teruja..syabas bete....

aku juga ada beli cerita 'sang bidadari' yang mana ia adalah kesinambungan dari cerita 'cinta sufi'(yg ni aku terlupa nak beli lg)..dan kesinambungan dari trilogi 'hijab sang pencinta,cinta sang ratu dan satu lg bagaikan puteri'..sume trilogi ni aku dah baca..dan impak yg aku terima dari trilogi ini ialah..aku benar2 telah jatuh cinta pada laksaman sunan ini..serius aku ckp..cite ni mmg best..dan aku tak sabar nak baca sambungannye yg lg dua buah buku ini...





satu lagi buku yg aku beli ialah..'mikhail'..yg ni aku belum baca..yelah...beli buku bg hadiah kat mak..so kena lah tunggu tuan empunya abis baca dulu..ye dak?

No comments: