Saturday, May 28, 2011

hari keluarga bsn



tahun ni hari keluarga bsn dilangsungkan dekat desa water park..mula2 aku pening gak..mcm mana nak pergi ngan anak kecik ni..Bile pengasuh anak aku sudi aje tuk jaga si baby tu..aku apalagi suka tak hengat lah..yelah..dah lama tak bersantai ngan anak2 mcmni.




Tapi yang paling aku teruja ialah bila dapat tahu pengacara hari keluarga bsn tahun 2011 ni adalah.. ..





heheheh..siapa lagi kalau bukan nabil..hari tu nabil berpasangan dengan sharifah shahira..mmg tak gering gusi aku menegok derang ni..Mcm mana kita tengok nabil kat dalam maharaja lawak..mcm tu lah jugak dia kat luar..tak abis2 buat lawak..Tak sia2 lah bsn amik derang ni sebagai pengacara..

Selain derang,ada gak artis2 lain yang buat persembahan..macam hafiz AF,Mila AF, dan Black Mentor..Aku sempat tgk persembahan black aje..itu pun dalam keadaan hujan...masa artis lain tgh buat show,aku tgh main ombak..hujan2 yang turun umpama macam gerimis mengundang aje..

lama rasanya tak main air macam ni..walaupun penat,tetap happy..

No comments: