Monday, May 23, 2011

luv u kamsani

di tengah kesibukkan aku..tiba² aku teringat kan suami ku..nak msg dia..takut dia pun bz...Bulan lepas suami ku bawak aku dinner atas tasik..makan sambil diiringi dengan live band.suami ku siap request lagu tu..(permata untuk isteri)..nasib baik aku pandai control ayu...minggu lepas suami aku outstation kat sarawak..dlm sibuk2 dia..sempat gak beli kek lapis..(yg aku ngidam masa ngandung ari tu)...smlm..suami aku baru aje balik dari langkawi...sempat gak dia beli ole² tuk aku..bukan harga sebenarnya yang jadi topik,tapi ingatan suamiku terhadap diri aku ini.mesti sambil dia pilih barang,dia terbayang kan aku..mesti didalam hatinya berkata.."ni mesti bini aku suka"..."bini aku suka kalau warna mcm ni"....dan bal..bla..

Disaat ini..walaupun dah beranak 3,aku rasa seperti awek yg baru dilamun cinta..ahaks...

No comments: