Tuesday, May 17, 2011

KOMPOM PINDAH!!!!

dah bertahun asyik hold je pindah...kali ni kompom pindah..itu pun gara² tuan rumah aku menaikkan harga sewa umh..dari rm 450 kepada rm 550..Dari aku bayar 550,baik aku pindah umh aku sendirik ..baru 450 sebulan aku bayar kt bank...(tapi x termasuk maintanance lah)..

Pindah pun pindah lah..nak wat mcm mana..dah takde rezeki aku nak berkampung kat umh skrg..walaupun aku sayang bangat umh skrg ni..yelah ..dari baru kawin sampai anak 3...lama tu..


hai..hai..semak tol kepala aku..nak pindah pun..kena ade modal...org yg tgh sewa umh aku skrg ni pun nak kena bg notis gak..dan yg pastinya..pas kepala aku semak..mesti kepala org yg sewa umh aku pun semak jugak...

2 comments:

zai said...

xpe la, nak wat camna. Ada hikmahnya. Maybe rumah sendiri nak tuan umah dia duduk.

D'Permai Homestay said...

ti...aku baru bace..tergerak hati nak bukak link blog ko ni...ble ko nak pindah??? bgtau aku tau..